G7 Ülkeleri, İran’a ABD ile Nükleer Müzakerelere Başlama Çağrısında Bulundu
G7 ülkelerinin Dışişleri Bakanları, İran’a yönelik nükleer programıyla ilgili önemli bir çağrı yaptı. İtalya, Kanada, Fransa, Almanya, Japonya, İngiltere ve ABD’den oluşan G7 grubu, Tahran’ın nükleer programı konusunda Avrupa üçlüsü’nün (Fransa, Almanya ve İngiltere) desteğiyle ABD ile doğrudan müzakerelere başlamasını talep etti.
İran’a Uluslararası İşbirliği ve Müzakere Çağrısı
G7 dışişleri bakanlarının yayımladığı ortak bildiride, İran’a yönelik olarak, “İran, tüm nükleer tesisleri ve materyalleri kapsayacak şekilde Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı (IAEA) ile tam iş birliğini yeniden başlatmalıdır” denildi. Ayrıca, İran’ın, Avrupa üçlüsü’nün desteğiyle ABD ile doğrudan müzakerelere girmesi gerektiği vurgulandı.
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Almanya Başbakanı Merz’den ABD Başkanı Trump’a Formalı Doğum Günü Kutlaması
1265 kez okundu
2
Lübnan Sağlık Bakanlığı: İsrail Saldırılarında Can Kaybı 3 Bin 89’a Yükseldi
218 kez okundu
3
Turan İdeolojisinde Gençlerin Rolü adlı bilimsel konferans Bakü’ de yapıldı
150 kez okundu
4
Kremlin: Ruslar Diyaloğa Girmeye Hazır
132 kez okundu
5
ABD Başkanı Donald Trump’tan Polonya Kararı: 5 Bin İlave Asker Gönderilecek
114 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.