Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu’nun başkanlığında, 2021/2 sayılı Karayolu Trafik Güvenliği Genelgesi kapsamında düzenlenen video konferans toplantısına katıldı.
İlgili kurumların temsilcilerinin de hazır bulunduğu toplantıda, karayolu trafik güvenliğine yönelik yürütülen çalışmalar değerlendirildi. Bakanlar Yerlikaya ve Uraloğlu, trafik kazalarının önlenmesi, can kayıplarının azaltılması ve bilinçli sürücülük bilincinin artırılması konularında yürütülen projelere dikkat çekti.
Vali Kaya, Kastamonu’da trafik güvenliğini güçlendirmeye yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü belirterek, kurumlar arası koordinasyonun önemine vurgu yaptı.
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Yeni Trafik Kanunu: Cezadan Çok Toplumsal Dönüşüm Hedefi
77 kez okundu
2
Yalova’da Sivil Toplum Kuruluşları ve Vatandaşlardan Küresel Sumud Filosuna Destek
76 kez okundu
3
Avro Bölgesi’nde Kamu Borcu Yükselişte: GSYH’ye Oranı Yüzde 88,2’ye Ulaştı
76 kez okundu
4
İİB’nin 9 Aylık İhracatı 9,2 Milyar Doları Aştı
75 kez okundu
5
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Kars Valiliği’ni Ziyaret Etti
74 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.